Sunday, February 9

Fooooood !


'Jij eet hele dag door' 
'Hoe kan je zo slank blijven?' 
...zeggen mensen die me kennen.


'Je moet meer eten, je bent zo dun'
'Krijg je dat wel op?' 
...zeggen mensen die mij niet kennen.



Ik kan je vertellen:
I LOVE FOOD
I LOVE TO EAT
YES, IK EET VEEL

Ik hou vooral van de Asian Cuisine, lekker veel, schalen vol en alles op tafel.
Westerse Cuisine vind ik ook lekker, alleen over het algemeen duurt het zo lang in restaurants.
Voorgerecht...hap hap! wachten..wachten..
ahh daar komt het HOOFDGERECHT eindelijk! mijn maag begint al te knorren..
stukje vlees, beetje groente..
Ik vraag me altijd af : haal ik dan wel de aanbevolen hoeveelheid groente per dag?
Het lijkt echt super weinig als ik het vergelijk met de Asian Cuisine..
of hebben we juist teveel? Wie weet..haha


En waar hou jij van?

10 comments:

ice pandora said...

Net mn diner op, heb nu zin
in een toetje. Zoals die macarons
en die gebakjes :P Haha
Jij bent gewoon 'blessed' met
skinnyfat :P Xx

Thi von Kawaii-Blog.org said...

yummmmy!

Anonymous said...

Het auberginemaaltje, ziet er lekker uit! Hmm, wat ze mij zeggen ´ookal zitten er aardbeien in een aardbeienmilkshake, dat betekent nog niet dat je gezond bezig bent´ =]

Marion | The Dutch Adventure Seeker said...

Aah heerlijk al dat eten! Ik hou ook van heel veel lekker eten, wie niet ;) Ik kan zo niet vertellen waar ik van hou, ik lust heel veel. Maar wat fijn dat jij alles kan eten wat je wil, je hebt ook vast vaak gehoord dat ze jaloers op je zijn ;)

Dewi ♥ said...

Also LOVE food haha XD

Unknown said...

Delicious!

http://kibuadesigns.blogspot.com

Charlotte's Frame said...

Jeetje, nu heb ik honger! ;]

Hm, ik heb niet echt ervaring met de Aziatische keuken, ik mis toch wat echte Aziatische restaurants hier in Noord-Holland. Maar, ben zoiezo meer fan van eten met meer smaak en pit, en daar valt de Hollandse pot nou niet echt onder! ^^"

P.s. Je volgde mijn oude blog, OtherMix, maar ik ben verhuisd! Als je wil, je kan mijn nieuwe blog volgen met GFC of blogloving: Follow charlotte's frame with Bloglovin or
Follow charlotte's frame with GFC

Sam Dyson Huddersfield said...

It makes me hungry looking at those foods. Love burgers!More of this please.

Matthew Feargrieve said...

Wow- just wow! Thank you for the great article!

Alexander Johnson Whisky said...

I love your blog so much. Looking forward to reading more!

COPYRIGHT © BY KYANDIICANDY.